• Banner haarwerkspecialist

HAIR@RACHEL

ANKO haarwerkspecialist Oisterwijk

HAIR@RACHEL is gecertificeerd ANKO haarwerkspecialist. HAIR@RACHEL werkt volgens de Erkenningsregeling ANKO Haarwerk Specialist (AHS) en de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging en is aangesloten bij de geschillencommissie. ANKO worden leden tevens ondersteund op het gebied van ondernemerschap, werkgeverschap en vakmanschap. Op deze pagina vindt u meer informatie over de onderwerpen hieronder. Klik op het plusje om de informatie te lezen.

Intake gesprek

Haarwerken zijn er in verschillende soorten, maten, kwaliteiten en prijzen. In een vrijblijvend intake gesprek laat ik u graag de verschillende haarvormen zien met bijbehorende prijsindicatie. Op basis van uw wensen kijken we wat het beste bij u past! Een intake gesprek kan in de salon plaatsvinden, in het ziekenhuis of bij u thuis. Maak nu een afspraak voor een vrijblijvend intake gesprek en ik neem binnen 5 werkdagen contact met u op! Of bel mij op: +31(0)6-29537070

Levertijden en reserveren haarwerk

Nadat we een keuze hebben gemaakt uit de verschillende mogelijkheden ga ik het haarwerk bestellen. U heeft de mogelijkheid om een haarwerk te reserveren voor 3 tot 6 weken. De levertijd voor dames pruiken confectie is 2 werkdagen. Zodra het haarwerk binnen is maken we een afspraak om het haarwerk om maat te maken. De levertijd voor haarwerk op maat is 12 weken.

Vergoeding zorgverzekeraar

De vergoeding van pruiken en haarwerken is opgenomen in de zorgverzekeringswet en vindt plaats op basis van de ‘Regeling Hulpmiddelen’ . Met een verwijzing van uw arts keert vrijwel iedere zorgverzekeraar een vast bedrag uit. Dit bedrag wordt ieder jaar opnieuw vastgesteld. Voor 2014 is de basisvergoeding vastgesteld op €409,00. Dit kunt u terugvinden in uw verzekeringspolis. Indien u aanvullend verzekerd bent, ontvangt u mogelijk bovenop dit bedrag nog een aanvulling. Hoe hoog deze aanvulling is verschilt per verzekering. Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars en wij regelen de declaratie bij uw verzekeraar voor u.

Nazorg

Iedereen moet in meer of mindere mate wennen aan het dragen van een haarwerk. Bij HAIR@RACHEL wordt uitgebreid de tijd genomen om u te begeleiden zodat u thuis uw haarwerk op de juiste manier kunt verzorgen en stylen. Heeft u naderhand nog vragen, dan kunt u altijd terecht in de salon. Vanzelfsprekend kunt u ook voor het wassen, knippen en föhnen van uw haarwerk bij mij terecht.

Onderhoud

In de salon kunt u terecht voor wassen, knippen en föhnen van uw haarwerk.

Alle pruiken en haarwerken hebben onderhoud nodig , ongeacht of ze uit echt haar of uit synthetisch haar bestaan. Zodra u een haarwerk of een pruik heeft aangeschaft, dient u deze zelf ook goed te onderhouden. Zo kunt u het regelmatig wassen, zodat het huidtalg en andere vuile stoffen die in uw haarwerk terecht zijn gekomen, verwijderd worden. Voor het optimale resultaat adviseer ik u graag omtrent de producten die hiervoor nodig zijn.

Voorkom slijtage

Daarnaast kunnen wij ook uitleggen hoe slijtage het beste voorkomen kan worden, aangezien er een aantal oorzaken zijn die het slijtageproces versnellen. Denk hierbij aan de schade die het haarwerk oploopt zodra deze te maken krijgen met overmatige transpiratie, warmtebronnen of wrijving.

Garantie

U heeft 6 maanden garantie op uw haarwerk, mits u uw haarwerk goed verzorgd.

Vakantiewaarneming

Nadere informatie volgt.

Klachtenprocedure

HAIR@RACHEL is u natuurlijk zo goed mogelijk van dienst. Toch kan het mogelijk zijn dat u niet geheel tevreden bent over uw haarwerk. In onze kapsalon ligt de brochure klachtenprocedure voor u klaar. Daarnaast krijgt u altijd het klachtenformulier mee. U kunt het klachtenformulier invullen en per post versturen naar:

HAIR@RACHEL
p/a Langvennen Oost 72a
5061 DR Oisterwijk

Binnen 5 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht. Het spreekt vanzelf dat HAIR@RACHEL er alles aan doet om samen met u de juiste oplossing te vinden. Wanneer er geen passende oplossing gevonden wordt, dan kan het klachtenformulier, op uw verzoek, als klacht worden voorgelegd bij de onafhankelijke klachtencommissie van de betreffende branche; ANKO (Koninklijke Algemene Nederlandse KappersOrganisatie).

Geschillencommissie

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht. Dan kunt u in dat geval terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie. Indien nodig schakelt de Geschillencommissie een deskundige in. Als de Geschillencommissie over alle benodigde informatie beschikt, houdt zij een zitting. Na de zitting doet de commissie een uitspraak. De uitspraak van De Geschillencommissie geldt voor beide partijen. Een procedure bij de geschillencommissie duurt gemiddeld 3 maanden.